Nuestra compañera Reyes ha iniciado esta recogida de firmas, si estas de acuerdo firma
Mellora das frecuencias e doutros problemas dos trens A Coruña-Vigo
Desde esa data quedaron descubertos os servizos de trens entre as cidades galegas en distintos tramos horarios, o que supón máis de hora e media de espera se perdemos un tren ou se este vai completo, por exemplo de Santiago de Compostela á Coruña, cando a duración da viaxe é inferior a 30 minutos. A redución do traxecto non mellora o servizo cando hai que agardar tanto tempo polo seguinte convoi.
Faltan conexións e frecuencias, en especial nas horas punta e os luns, xoves, venres e domingos, días nos que van completos os trens entre A Coruña e Vigo. Antes da implantación do Eixe Atlántico había reforzos, mediante o duplicado de vagóns, pero agora é frecuente ver o cartel de Tren completo na web de venda de billetes e nos paneis informativos da estación.
Nas horas punta debería haber trens cada media hora que, por exemplo, alternativamente fagan paradas nas poboacións de proximidade e o seguinte nas cidades.
Non se teñen en conta os horarios de traballo e estudios cando o último tren de Vigo-A Coruña sae ás 21:35 h e en sentido inverso ás 21:00 h. E a conexión mediante bus é aínda peor (acaban ás 21:00 e ás 20:00 h respectivamente).
As estacións teñen unha conexión deficiente co transporte urbano nas estacións de Vigo e Santiago de Compostela. Este problema vese agravado co sistema de dobre estación de Vigo (Guixar e Urzaiz), o escaso número de sistemas de suxección para bicicletas nos trens (só 3 enganches para convois de 280 prazas) e a falta de puntos de recollida de bicicletas públicas nas estacións e de aparcadoiros gratuítos para os usuarios dos bonos mensuais.
O prezo dos abonos é moi elevado e non se poden adquirir a través da web. As administracións públicas deberían apoiar o abaratamento dos billetes para fomentar o uso do transporte público, así como crear maiores descontos para colectivos de estudantes e traballadores que empregan o tren a diario. Así mesmo debería volver a incrementarse a vixencia dos bonos non mensuais a tres meses.
Ademais o novo sistema de transbordos entre trens veu acompañado de distintas tarifas e sistemas de venda incompatibles co sistema de bonos en uso nas máquinas validadoras das estacións.
Solicitamos a colaboración de RENFE e o apoio das universidades, administracións locais e autonómicas, para a mellora das frecuencias no Corredor Atlántico ferroviario e fomentar un sistema de transporte público xusto e eficiente que mellore a conciliación, a mobilidade sostible, a redución do tráfico automobilístico, da sinistralidade e da contaminación ambiental e deste xeito mellore a calidade de vida dos seus usuarios.
2 comentarios:
Comentar que os servizos Avant, aínda sendo cos mesmos trens que os servizos MD, non está permitido levar bicis.
Comentar ademáis que os bonos se poden retirar nas máquinas autovenda de rexionais.
Publicar un comentario